Українська версія сайту

Контакти

Поштова адреса:

Пошта НАВС

03035 м.Київ-ДСП, пл.Солом'янська, 1

Електронна пошта:

Email НАВС

(для офіційних документів)
[email protected]
[email protected]

Телефони для довідок:

Телефон НАВС

Інститут
телефон/факс
+ 38 (044) 249 09 27

Комунікативний інструментарій як професійна складова в службовій діяльності поліцейського

25-11-2019

18 та 25 листопада 2019 року на лекційне та практичні заняття до слухачів курсів підвищення кваліфікації інституту підготовки керівних кадрів та підвищення кваліфікації Національної академії внутрішніх справ завітала тренер школи спілкування та комунікації «Counselor» Вікторія Яковлєва.

Комунікативний інструментарій як професійна складова в службовій діяльності поліцейського

 

Будучи за фахом журналістом, телережисером, телеведучою, автором більше 20 методик, фахівцем з розробки інформаційних кампаній, декількох сотень інтерв’ю, новин, телепрограм, документальних фільмів, кризовим менеджером і консультантом зі створення пабліситі, іміджевої та інформаційної політики, Вікторія уже понад 17 років викладає за власними авторськими методиками правила публічних виступів та бізнес-спілкування.

Запропонований слухачам-поліцейським курс «Комфортна комунікація» з основ риторики та публічних виступів, складається з двох модулів: «7 інструментів для успіху» та  «Стратегія спілкування та комунікації». Такий курс здатний допомогти:

  • - подолати страх висловлюватися на широкий загал,
  • - оприлюднювати власні думки,
  • - робити доклади, презентувати себе та свої роботи, 
  • - вести перемовини та примушувати співрозмовника прийняти свою точку зору.

Так, прослухавши лекцію з психотипів, на практичному занятті слухачі, розділившись на дві підгрупи, мали гарну нагоду відпрацювати навики колективної роботи, визначаючи психотип тренера та опонентів, презентувати результати власної роботи, відстоюючи свою точку зору та критикуючи при цьому результати роботи іншої підгрупи.

Комунікативний інструментарій як професійна складова в службовій діяльності поліцейського

 

 

При цьому слухачі-слідчі навчались використовувати запропоновані тренером «7 інструментів для успіху»:

  • - правила постановки усвідомленої мети комунікації;
  • - правила заглиблення у тематику виступу;
  • - закони побудови виступу;
  • - способи збагачення словникового запасу;
  • - відпрацювання дикції та постановка голосу;
  • - розуміння аудиторії та місця виступу;
  • - невербальні, тактильні та інші знаки комунікації.

Під час тренінгу складовими стратегії спілкування та комунікації слухачів стали:

  • - схема комунікації;
  • - мотивація поведінки;
  • - визначення основних психотипів співрозмовників та їх прикмети;
  • - стратегія спілкування з кожною окремою групою.
  • Комунікативний інструментарій як професійна складова в службовій діяльності поліцейського

     

Таким чином, практична робота слухачів та тренера в форматі «світового кафе» з виявлення психотипів членів навчальної групи, вироблення стратегії спілкування, підготовки та прийняття спільного рішення, вміння аргументовано захистити результати власної роботи мали своїм наслідком критичне переосмислення методів власної практичної діяльності, взаємне пізнання.

 Інститут підготовки керівних кадрів та підвищення кваліфікації

 

 

 

 

 

 

 

Інші навчальні підрозділи

X
X